Gaz w samochodzie to nie tylko same korzyści. Decydując się na tanie paliwo, trzeba mieć świadomość, że samochód nie został konstrukcyjnie do tego przystosowany.
Największym problemem jest zbiornik paliwa. Tradycyjny, w kształcie walca, zajmuje sporo miejsca w bagażniku i nie pozwala na włożenie do niego większego ładunku.
Terroidalny, montowany w miejscu zapasowego koła, powoduje, że w bagażniku nie ma miejsca na koło zapasowe. Instalatorzy doradzają stosowanie mniejszych zbiorników. Przemawia za tym coraz gęstsza sieć stacji paliwowych ze znakiem LPG.
Jak się okazuje, zanim zdecydujemy się na gaz, warto wziąć pod uwagę przebieg samochodu. Wielu fachowców odradza montowanie instalacji gazowej w samochodach o przebiegu wyższym niż 80 tysięcy kilometrów.
O czym jeszcze należy pamiętać, decydując się na montaż instalacji gazowej?
Co przemawia za gazem?
Gaz to nie same korzyści, ale także wydatki, ponieważ:
źródło: motofakty