23 kw. Sterownik STAG 400 DPI
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – w zależności od kodu silnika – w następujących modelach:
VW Eos VW Golf VW Golf Plus VW Jetta VW Passat VW Turan Skoda Octavia II Seat Altea/Altea XL Seat Leon Seat Toledo Audi A3 |
2,0 FSI kod silnika BVY 150 KM , 110 KW |
Audi A3 Audi TT VW Eos VW Golf VW Jetta Vw Passat |
2,0 TSI kod silnika BPY Moc 200 KM 147 KW |
VW Eos VW Golf VW Golf Estate VW Golf Plus VW Jetta VW Passat VW Scirocco Skoda Octavia II |
1,4 TSI kod silnika CAXA moc 122 KM , 90 KW |
AUDI A3 (08-) AUDI A3 Cabrio (09-) AUDI TT (08-) SEAT Altea/Altea XL (09-) SKODA Octavia II (08-) SKODA Superb II (08-) SKODA Yeti (09-) VW Golf (09-) |
1,8 TSI kod silnika CDA moc 160 KM, 118 KW |
Nowy kod obsługiwany przez STAG 400 DPI to LF3F.
Ten typ silnika jest stosowany przez MAZDĘ w samochodach:
- Mazda 3 (2,0 DISI 111 KW, 151 KM),
- Mazda 6 ( 2,0 DISI 114 KW, 155 KM).
STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
- precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
- utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
- innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
- automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
- schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
- zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
- niezwykła precyzja autokalibracji.
- wbudowany adapter OBDII/EOBD.
- rozbudowany system autodiagnozy.
- zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
- mapa graficzna 3D.
- obsługa dotrysków.
- odczytywanie korekcji ECU.
- podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
- przejrzysty program do kalibracji.
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
- ISO-15765
- ISO-14230
- ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.